daveyennickinmexico.reismee.nl

Dineren aan het strand, dag 17 (zaterdag)

Lieve, lieve mensen. Ik zou willen dat ik jullie met een fantastisch reisverhaal om de oren zou kunnen slaan vandaag, maar deze zaterdag was niets meer dan een ordinaire stranddag. We zijn op exact dezelfde plek gaan liggen als de dag ervoor. We hebben de hele dag gebraden in het heerlijke zonnetje en zijn beide inmiddels bruiner dan we ooit geweest zijn. Het klimaat in Mexico is zo ongelofelijk aangenaam. Nooit extreem heet, een zacht briesje en in de avond koelt het net niet teveel af waardoor je wel lekker in je t-shirt en korte broek de hort op kunt. Wanneer je gedisciplineerd zonnebrand blijft smeren verbrand je ook eigenlijk niet. Beste klimaat om echt van de zon en het buitenleven te genieten. En dat doen we hier op Isla Holbox.

Na een matige zonsondergang, toch minstens twee wolkjes, begeven we ons lekker op tijd terug naar het hotel om op te frissen. Bart en David hebben mij er inmiddels op attent gemaakt dat ik in Nederland een nog oudere lul ben geworden. Ik hou het erop dat ik hier nog een aantal uren 35 ben.

We vieren wel alvast mijn Nederlandse verjaardag met een etentje op een schattig verlicht steigertje aan het strand. Twee prosecco om te proosten en samen verorberen we als twee kannibalen een tomahawk steak van 1200 gram. Heerlijk feestmaal!

Voldaan schakelen we de nachtlampjes weer uit, op naar m'n Mexicaanse verjaardag.

Tot morgen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!