daveyennickinmexico.reismee.nl

Bicicletta, dag 3

We worden heerlijk wakker en alweer een stuk energieker dan de dag ervoor. Ook vandaag starten we met het aanschouwen van een historische Olympische dag voor Nederland. Irene Schouten, onze West-Friese Ireen Skouten pakt voor de derde keer goud en door de bronzen plak op de ploegenachtervolging kroont zij zich in één klap tot de allerbeste Nederlandse olympiër op een Olympische Spelen. Who the fuck is Ard Schenk? Yvonne van Gennip eat your heart out. Waanzinnig.

Het moet er eigenaardig hebben uitgezien, twee Hollanders in een bed, in een kale kamer, schreeuwend naar een klein scherm, naar een vrouw op twee ijzers, in een land rond de Evenaar. Maargoed, walk it off zullen we maar zeggen.

Vandaag gaan we lekker een fietsje huren om de omgeving te verkennen. Even lekker bewegen. We hebben het mooiste kunstwerk van Tulum bekeken, Pelikanen op een meter afstand benaderd, lekker bij een gezellige strandtent gezeten en kilometers door de omgeving gefietst. Heerlijk om zo lekker buiten in het zonnetje alles in je op te nemen. Het is waar, Mexico is het land van eindeloze rijen palbomen, azuurblauw water en parelwitte stranden. We zijn heerlijk bijgekleurd en al even helemaal losgekomen van het dagelijkse drukke bestaan. Gelukkig hebben we intussen van moeder de gans Christel Reus mogen vernemen dat alle dakpannen nog op de Beatrixlaan 2 liggen. Daarmee is ook onze laatste zorg van het thuisfront weggenomen.

Tijd voor weer een tafeltje vol met Italiaans eten als diner, waarom veranderen wat goed is? We liggen om 22 uur in bed als we beseffen dat de jetlag onder de Mexicaanse soleil is weggesmolten. We zijn al een aantal keer uitgenodigd voor feestjes waar uitgebreidt drugs en drank wordt genuttigd. Allen afgeslagen. Wat zijn we toch een feestbeesten hè? We kijken uit naar morgen. Waarom? Blijven lezen!

Adios Amigos.

oma Tiny opa Theo

Wij vinden het geweldig leuk, om zo op de hoogte te blijven van jullie (avonturen) geniet maar lekker!!

Christel

Leuk weer om zo mee te lezen, fijne dag vandaag en morgen lees ik weer verder.
XX